Hhh03 Feride_01 okadar sevindimki Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bende pazartesi kürtaj oldum Rabbim banada tekrar bu mutluluğu yaşatır inşallah banada dua edin😔
Feride_01 Hhh03 o acıyı bilirim daha dün bile göbeğime dokunup Allahım yerini doldur dedim sıfır belirti vardı diye umutsuzdum Allahım isteyen herkeze nasip etsin yarın cuma isimlerinizi anıp tek tek dua edicem
MrvBK Feride_01 Aaayyyy çığlııııkkk çığlıkkk. Ay kendi sonucummyş gibi sevindim. Maşallahhh ya. Sağlıkla ilerler kuzum. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Nurbanusancak neslihan1382 maks 3 haftalık falan olmalı ama bildiğim kadarıyla 2-3 gün sonra tekrarlanması lazım artış oluyor mu diye kontrol edilmeli.
zhdcck Feride_01 ayy hayırlı olsun canım benim gibi çok erken öğrenmişsin :) Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.. böyle sonuçtan 9-10 gün sonra kese gördük biz keseden bir hafta sonra da kalp atısı duyduk ☺️🩷
Hhh03 Feride_01 Allah razı olsun bende sana duacıyım Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌺