Dietitian_mom Melodimm Hamilelik de doğum yapmak kadar güzel demi🥳Ben de her anının değerini bilmeye çalışıyorum. İçimde minik tekmeleriyle kendisini sık sık hatırlatan cadı bi kız var🩷🌸
Eda1254 Dietitian_mom bizdede durumlar çıksa bi dert kalsa bu sıcakta ayrı 93 olduk heyecan var doğum nasi olucak korkusu var bide benim ikinci ilkinde ne olucagini bilmezdim bu sefer başıma geleceği biliyorum ama nasi olucak
kbra_588 Dietitian_mom bizim de kızımizla kavusmamiza son 94 gün 🥰 sağlıkla gelsin inşallah minikler❤️
Dietitian_mom kbra_588 Ayy kızlarımızı bekliyoruz inşallah zorlanmadan güzel doğumlarımızla alırız kucaklarımıza 🐣🥰
nur-can621 Çok şiştim sabah özellikle gözümü açamıyorum doğudayım sıcak pek yok burda iştahsızlık ve kusma zorluyor
Dietitian_mom nur-can621 Allah kolaylıklar versin 🌸iştahsızlık ve kusma hâli de çok zor oluyor am çabucak geçer biter inşallah, beni sıcaklar zorlamaya başladı. Tansiyonum çok sık düşüyor ama şükür diyelim 🩷
Dietitian_mom Semihaaaaaaaaaaa Yarın geliyor mu bebişşş yaaa ne kadar heyecanlı 😍eşyalarını hazırlayıp beklemek falan ne güzeldir şimdi 🥹kolaylıklar dilerim 🤲🏼
Dietitian_mom Hnde1 Çok az kalmış ne güzel yakın zamanda kavuşuyorsunuz inşallah çok güzel geçer doğumunuz💚🌼
Tugba9106 Son 140 geçermi acaba 🤩 bu sicakları nasil cekecem dayanacam bilmiyorum. Ekim sonu doğumum taaaa 🤲🤲
Dietitian_mom Tugba9106 Zaman öyle hızlı akıyor ki sizinki de geçecek 😅🥳yaz ayları bizi zorlayacak gibi ama sonbaharda doğum yapmanın da avantajları vardır illaki🤪🩷sağlıcakla kolay doğumlarımız olsun inşallah