Foreverr nur-can621 benimde 24 son çok heycanlı değilmi günler sanki geçmek bilmiyormuş gibi geliyo insana hem sevinç hem heycan hem korku hepsini bi arada yaşadığım dönemdeyim resmen 🥰😇
nur-can621 Foreverr korku var oğlumun doğumu zordu korkudan 7 yıl ara verdim kardeşsiz de olmuyor hakkımızda hayırlısı
zumraninannesii Dietitian_mom son 45 korkuyorum ama bı taraftan da sevincliyim bebeğime kavusucam ikinci prensesim geliyor hayirlisiyla
Dietitian_mom zumraninannesii Ayy 2 kız annesi olmakkk😍🌸çok güzel bir şey kız kardeş olarak da birbirlerine çok iyi oluyorlar biz kardeşimle arkadaş gibiyiz de çünkü👭🏻
Dietitian_mom nur-can621 Allah kolaylıklar versin 🌸iştahsızlık ve kusma hâli de çok zor oluyor am çabucak geçer biter inşallah, beni sıcaklar zorlamaya başladı. Tansiyonum çok sık düşüyor ama şükür diyelim 🩷
Dietitian_mom kbra_588 Ayy kızlarımızı bekliyoruz inşallah zorlanmadan güzel doğumlarımızla alırız kucaklarımıza 🐣🥰
Dietitian_mom Yusbus Ahahah kışa ayarlayabilme şansı olan kışın doğursun tabii😅gerçekten sıcaklarda zor geçiyor kiii daha yaza yeni girdik 🫣bol D vitamini almaya bakalım en iyisi😅🥳💪🏼
Dietitian_mom Tugcez Evet öyle çabucak geçiyor ben de en son 170 lerde kalmış aklım mesela ne ara 99 olduk diyorum 😅bir bakmışız kucağımızda olmuş bitmiş 🤲🏼🥳doğurup kavuşmak güzel ama hamileliğin de ayrı bir tadı var sanki 🩷
Dietitian_mom Hnde1 Çok az kalmış ne güzel yakın zamanda kavuşuyorsunuz inşallah çok güzel geçer doğumunuz💚🌼
Dietitian_mom Semihaaaaaaaaaaa Yarın geliyor mu bebişşş yaaa ne kadar heyecanlı 😍eşyalarını hazırlayıp beklemek falan ne güzeldir şimdi 🥹kolaylıklar dilerim 🤲🏼