Kubraa4747 Bizimde son 78🥰 5 buçuk yaşında bir oğlum var.kızımı sabırsızlıkla bekliyorum sezeryan olucam.
Dietitian_mom Melek1818 Çok az kalmış maşallah sağlıcakla kucağınıza alın🌻çok hızlı geçiyor daha öğrendiğimiz gün dün gibi🥹ama beklemek de güzel hamileliğin her anından keyif almaya bakıyorum 🧘🏻♀️🐣
Sd2147_ Dietitian_mom aynen öyle heyecan ve korku yaşıyorum son 77 inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🌸
Dietitian_mom 07sym07 Benim de balayı dönemi bitti sayılır🥹ayaklarım şişiyor ve bulantılarım geri geldi. Sıcaklar da zorluyor tabii ki ama yine de şükür her şey yolunda diye kendimi motive ediyorum 💪🏼🐥
Dietitian_mom Semanurry Tüm zorluklara değer tabii🫶🏼ben de sabahları erkenden uyanıyorum sonrası hiç uyku tutmuyor, sıcaklar beni de zorlamaya başladı ki doğuma kadar daha da zorlar sanırım. 🌸
Dietitian_mom Selma3478 Çok geçmiş olsun inşallah değerleriniz normale gelir ve çok güzel,sağlıcakla doğumunuz gerçekleşir 🤲🏼💐
Dietitian_mom Tugcez Evet öyle çabucak geçiyor ben de en son 170 lerde kalmış aklım mesela ne ara 99 olduk diyorum 😅bir bakmışız kucağımızda olmuş bitmiş 🤲🏼🥳doğurup kavuşmak güzel ama hamileliğin de ayrı bir tadı var sanki 🩷
Dietitian_mom miamom Ooo süper çok heyecanlı da bir yandan🥳 sevdiklerimize anlatacağımız güzel, keyifli doğumlarımız olsun inşallah 💐
GunayK Bizdede son 72 ,Sezeryan olacağımız için daha az kalmış sayılır .Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inshallah ❤️🙏🏻🙏🏻
Yusbus Dietitian_mom son 55 gün geçtikçe korku endişe heyecan bütün duyguları aynı anda yaşıyorum resmen ve ayrıca sıcaktan uyuyamıyorum aklı olan kışın doğursun 😂😂
Dietitian_mom Yusbus Ahahah kışa ayarlayabilme şansı olan kışın doğursun tabii😅gerçekten sıcaklarda zor geçiyor kiii daha yaza yeni girdik 🫣bol D vitamini almaya bakalım en iyisi😅🥳💪🏼