Aytlkya sizinde sezaryen oldu galiba maşallah benimde maalesef korktuğum başıma geldi zorunlu sezaryen oldum bugün 5.günüm ama hala çok kötü. Ağrılarım devam ediyor özellikle uzanırken kalkmak çok felaket. Psikolojikmem de kötü oldum. Normal doğum çok istiyordum hem kendim için hem bebeğim için ,:(