Arkadaşlar açıklık getirmek isterimki suda doğumda diğer ülkeleri bilmiyorum ama bizim ülkemizde bildiğiniz şişme havuz kullandıldığı için filtreleme özelliği yok ve bu sebepten sizi 7-8 cm açıklığınız olmadan havuza sokmuyorlar. Dolayısıyla asıl sancı sürecini dışarda yani karada geçiriyorsunuz. Ve bu süreçte duşta çömelmek sıcak su etkisiyle doğumu gerçekten hızlandırıyor ama son anda suyun içine doğum yapmak gerçekten çok gerekli mi bu biraz sizin motivasyonunuza bağlı. Biliyorsunuz çoğu şey kafada bitiyor doğumda da psikoloji önemli. Eğer sizi destek olacaksa evet suda doğum yapın ama sadece bebeği suyun içine doğurmak için onca para vermeye bence değmez.