Moeder Türkiye’de sancıların başlar başlamaz almıyorlar yani ben 2-3 doktora sordum ve 2-3 ebeyle konuştum bu konuyla ilgili yine bir süreci kendi sancılarınla geçiriyorsun normal doğum gibi sonra alıyorlar evet ama normal doğumdada çöpü hastanede jakuzi var artık yani benim be eltimde vardı benim açılmam vardı ama bebek inmiyordu ne anladım sıcak sudan yani açılma varsa işe yaramıyor ve o sancıları kuru kuru çekiyor insan 😂😂 o yüzden suya doğumu kabul etmedim çünkü ilerleyiş birebir normal doğumla aynı bir kaç tık daha yumuşak eğer açılma yoksa ama oda okdr paraya değer mi düşündürücü
Ve normal doğumun 3 katı fiyat veremedim içim el vermedi 😂😂😂