Ben 6 yıl kadar önce suda doğum diye başladım ama hiç konforlu değildi. havuzda oturma kısmı var ama su kaldırdığı için hiç popon değmiyor oraya, suyun üstüne kalkıyorsun öyle olunca da belim çok ağrımıştı çünkü ıkınmak için destek alamıyordum yerden. Sonra çıktım Sudan sona doğru çatalda doğurdum.