Çok severdim hediye almayı sevgiliyken, şimdi kendi kazancım yok eşimden alıp eşime da almak kötü oluyor geçen karttan almıştım yıldönümü diye yine onun parasıyla ödedik hoş olmadı 😔 Zaten oda almaz doğum günü harici , anneler gününde kutlamadı bile 🥴