dogurangaplumba senin kanaman vardı değil mi? Ah canım benim 🥺 öyle söyleme onlar hiç bir şey hak etmiyorlar sen neden masada kalasın 2 tane evladın var güzeller güzeli 2 kızın oldu bak çok şükür rabbim bebeğini sana seni kızlarına bağışladı. Asla öyle düşünme kızlarının sana ihtiyacı var annesiz büyütmek ne kadar zor bir şey. Daha Melisanın ilk emeklemesini ilk adımlarını ilk anne deyişini göreceksin her şeye bedel değil mi bunlar sen benden daha iyi bilirsin bir tane kızın var bu zamanlardan geçti 🥰 hak etmeyene sende sevgini vermeyeceksin ona göre davran yapacak bir şey yok malesef. Şuan daha çok yenisin çok zor bir dönem geçirdin böyle hissetmen normal geçecek hepsi kızlarına bak ve mutlu ol eğer eşin ve kayınvaliden için ağlıyorsan asla ağlama tek bir damla göz yaşına değmezler emin ol. Her şeyin hayırlısı demekki böyle hayırlıymış bende kendim için böyle diyorum.