hayalim35 Bebekayik Allah hepimizin yardımcısı olsun valla su gibi terliyoruz kızım sıcak die yatamıyor 1 saat öncesine kadar çabaladım uyumadı en son klimayı açtım uyudu o uyanmasın die odayada girmiyoruz sıcakta oturuyoruz
iremd-1798 Bebekayik 34+4 teyim bende aynı durumdayım yanıyorum geceleri vantilatör ile anca uyuyorum klima çarptığı için kullanamıyorum. Benimde en geç 12 temmuz gözüküyor ama o kadar beklemez gibi son zamanlar sıcakta geçmiyor 😟😟
Bebekayik iremd-1798 evet beklemez gelir o zamana kadar vantilatörde önüne oturmayınca işe yaramıyo ki
Enfal_06 Bebekayik ay bende alışık değilim bir an önce Ankara’ya dönmek istiyorum aşırı sıcak sıcaktan bunaldim ALLAH yardımcımız olsun hamile olunca da ekstra sıkıntı basıyor zaten bide bu sıcaklar burda yaşasaydım klima şart kesinlikle bu nasıl sıcak
iremd-1798 Bebekayik haklısınız o da belli süre sonra sıcak havayı çevirip üflüyor ama hiç olmamasındansa iyidir diyorum klima aşırı tıkıyor açamıyorum tek çarem 😟 Rabbim yardımcımız olsun
sevalciftci Bebekayik hiç sormayın ya 37. Haftadayim ölüyorum sıcaktan ya aşırı sıcak İstanbuldayim bende çok zor geçirir artık bacaklarım ağrıyo iç çamaşır giysem sıcaktan pişik oluyor artık canım aciyi
Bebekayik sevalciftci bugün akşam çok şükür biraz serinledi 😊😊 bu hafta biraz daha rahatlıcak diyolar havalar için inşallah en azından rüzgar esse süper olur
Bebekayik iremd-1798 perdeleri falan kapatıcaksın balkon cam falanda kapatıcaksın o zaman vantilatör çok güzel serinlik veriyo odaya klima gibi