Bebekayik Cylnrcp1410 klima olsa bi sorun olmasa bi sorun ama ya klimada çok dokunuyo bana hemen karnımı ağrıtıyo 😂😂
Bebekayik Selma2412- of çok mutsuz oldum şimdii bir sürü güzel kıyafetler almıştım bebişe 😂😂😂 neyse artık sağlık olsun ikinci olursa ona giydiririm saklıyim de 😂😂😂
Bebekayik Esra54 bende şuan doğurmak istemiyorumm denize falan gitmek istiyorum ama enfeksiyon kapar diye korkuyorum 😂😂
Bebekayik Hulo2105 camı açınca daha çok sıcak geliyo bence benim evin normalde yerleri hep soğuk olur alt kat boş diye ama şuan yanıyoo sanki ateş yanıyo alt katta
Bebekayik Yamanmomy aman aman dur kız zamanı var daha 😂 bence doğurunca daha zordur emzirmek sallamak kucakta tutmak falan daha çok zorlar
hayalim35 Bebekayik Allah hepimizin yardımcısı olsun valla su gibi terliyoruz kızım sıcak die yatamıyor 1 saat öncesine kadar çabaladım uyumadı en son klimayı açtım uyudu o uyanmasın die odayada girmiyoruz sıcakta oturuyoruz
matmazellayy Bebekayik ay yok en ağır dönemleri temmuz ağustosa denk geliyor daha zor sonbahar zaten bunaltıcı 😄
Kaderrdiler Bebekayik 39 haftalığım 37 derece sıcak var günde 2 kere duş ,litrelerce buzlu su sıcaktan yemek bile yiyemiyorum çok kötü bebiş tam sıcaklarda doğcak nolcak bilmiyorum