Bebekayik Ah-sen @ cagla24 @ Htciskif Uyumadan önce hafif serin suda vücudumu yıkıyorum ben sonra uykuya dalmakta çok daha rahat ediyorum deneyebilirsiniz 🥰
Htciskif Hatay Antakya 40 derece sıcak bir yandan 34. Hafta bir yandan haşereler sinekler bir yandan çıldırmak üzereyim her gece üç oda dolaşarak uyuyorum yatağın üzerine su serpiyorum ki az serinlesin diye ama yine de serinleyemiyorum🤦🤦🤦
Bebekayik sevalciftci bugün akşam çok şükür biraz serinledi 😊😊 bu hafta biraz daha rahatlıcak diyolar havalar için inşallah en azından rüzgar esse süper olur
Bebekayik iremd-1798 perdeleri falan kapatıcaksın balkon cam falanda kapatıcaksın o zaman vantilatör çok güzel serinlik veriyo odaya klima gibi
iremd-1798 Bebekayik ahahhaha bunun hiç aklıma gelmemesi ve balkon kapısı açık vantilatör çalıştırmam 😅😅😅 kızcağzım bütün beynimi yedi heralde 😅