Reyreyyyy
Evet aynı şey değil ben bağımlı değilim çünkü. Kast ettiğim şey çok küçük bir ihtimali bile göz ardı etmememdi. Yargılamak için söylemiyorum gerçekten bundan ne çıkarım olabilir?. Ama burada o kadar fazla konu gördüm ki bir paket içiyorum bırakamıyorum yazıyorlar altına bırakırsın canım stres olma o daha kötü tarzı bir sürü yorum körler sağırlar birbirini ağırlar gibi ben de içiyorum çok zor bilmem ne. Tabi düzgün tavsiye veren insanlar da oluyor . Bu kadar basite alınacak bir şey mi bu ben mi yanlış biliyorum? Burada o bebeklerin başına gelecek şeyleri saymak istemiyorum çok tatsız şeyler çünkü. Çoğumuz gebeyiz bebek haftasında normalden elli gram az çıksa üzülüyoruz anne olarak neden böyle oldu diye endişeleniyoruz doğru değil mi ? Konu sahibi için demiyorum herkesin bir hikayesi vardır genel konuşacağım ama bir günde mi evlenip bebek yapmaya karar verilip hamile kalınıyor? Hamileyken sigara içmenin zararlı olduğunu herkes biliyor. Sigara bağımlısı bir kadın anne olmayı düşündüğü zaman denemeli bırakmayı aslında o bebeğin iyiliğini düşündüğümüz zaman olması gereken bu değil mi? Vücudun da sigaranın bıraktığı zararlı maddeleri vücuttan atma süresi varmış çünkü olay sadece o an içmekle de sınırlı değil. Durum böyleyken yine genel konuşuyorum plansız olan normalde istenmeyen gebelikleri hariç tutarak bebek sahibi olmak düşünülmüş,denenmiş, gebe kalınmış aylar haftalar geçmiş hâlâ sigarayı bırakmak için ciddi bir adım yok ama adı çok vicdan azabı çekiyorum, bebeğimi en çok ben düşünürüm yargılayanlar cevap vermesin oluyor. Sizce bu samimi mi? Bir gün Allah korusun ama ben yaparsam böyle bir şey eğer yargılamaksa bu beni de yargılasınlar. Ayrıca yine bir kaç tane içip azaltmaya çalışanlara bir şey demiyorum ama bir pakette 20 sigara var diye biliyorum, uykuyu düşersek 16 saatte 20 tane saat başı 1 den fazla ediyor. Bebeği için bir saat bile sigarasız duramayan anne tablosu çıkıyor ortaya. Sizce bu mu çabalamak bebeğini düşünmek?