Gezengoren bence bırakamama sebebi saklamak
İlk gebeligimde ben de çok zorlandım bırakmakta, bazı günler başka hiç bişey düşünemez hale geliyordum. Kendimi kısıtlanmış, bastırılmış, özgürlüğünü kaybetmiş gibi hissettiğim günler bile olmuştu. Ailem zaten içtiğimi bilmiyordu, onalrdan gizli evimde eşimle rahat rahat icerken hamile kalınca esimle ne kavgalar etmiştim. Hamileligum boyunca daha büyük stresin olmamıştı. Millet eşin koku almıyor mu vs demiş ya. Ben tam "minareyi çalan kılıfını hazırlar modundaydim, o gelmeden dus alırdım, kıyafetleri yikardim vs. Sonunda biraktigimda bile asla tam bırakmış hissetmemiştim. Tabi eşim de fosur fosur içiyordu yanımda…
Neyse bıraktım, emzirme süreci bitti geri basladim ama eşim bu kez normal sigara içme en azından iqos iç deyip onlardan almisti. İkinci bebeği iki yila yakın bekledik, denedik, defalarca hayal kırıklığı yaşadım. En sonunda hamile kalınca eşime ilk söylediğim bana sakın sigara konusunda karışmayacaksın, ben kendim hazır olunca bırakacağım. Yaklaşık bir 10 paket vardı sigaram, dedim bunlar bitince yenisini almayacağım. Hakikaten de o son paketi içmek istemedim, bitsin istemiyordum. İçinden iki tane sakladım. Belki çok zor bir an gelir içmek isterim diye.
Öyle zor anlar geldi ama yine de elim gitmedi içmeye. İlk gebelikte olsa, eşimden gizli paket alır içerdim o sigarayi belki, cünkü o bırak diye direttikce ben inatlasiyordum ve aklımdan cikaramiyordum.
Yani süreç zor, içmeyen tiryaki olmayan anlayamaz, inşallah benim hikayem sana umut olur