Sbhakcnn gece uyku düzenim bozuldu resmen her dönüşte uyandığım için birde uzun süre oturunca kalçam batıyor gibi 2 doz tetenoz aşımı olacağım yarın birde onun ağrısı olur oy zor ya 😂bu arada iştahım full açık sürekli birşey yemek istiyorum 🤭 yaklaşık 1 haftadır bebiş çok az hareket ediyordu yani günde 2-3 kere hissediyordum o çok tedirgin etti ama bu gün çok şükür iyi hissettim sizin hareketler de böyle mi oldu