Ebrusisli Sbhakcnn aynıyız nasıl gidiyor benim eller ayaklar şişmeye başladı hiç kilo almadığım halde bide bugün kaburgalarım ağırıyor
Sbhakcnn Ebrusisli benim ellerimde birz şişlik var ayak üstünde çok kalınca ayaklarım çok agrıyo üstüne basmakta zorlanıyorum 🥹
Momcrn Ebrusisli çok tuzlu şeyler yeme canım ödem oluyor erken şişmek için son zamanlarda şişersin tuzlu yiyorsan çok ondan da olur
Ebrulis Ebrusisli ya ben daha 13+2 yim bu kürek kemiğimden başladı o kadar zor nefes alıp veriyorum ki sağ tarafımda şimdi göğsümün üstüne geldi .
Mommelike Aerithma 36+2 yim bende akıntı geldi bugün çok yoğun kıvamda sizdede oldumu 1 hafta ileridesiniz benden☺️
nur-2706 Aerithma aynı haftadayız . Var mı gelme isteği bebişin 🤭 bizimkinin doğmak ile pek bi ilgisi yok gibi
Zuleyxaa baharmom35 Hayir kesinlikle gostermedi diyordular kiz cocuklari nazli oluyor gostermiyor inanmiyordum oylede oldu
Ssrky Gizemnur51- hayır ,sizin nasıl oluyor sancılarınız braxton hicks kasılmaları mı acaba ?? Benim kuyruk sokumunda ağrım çok oluyor
Hlyamstf Gizemnur51- evet adet ağrısı gibi sancılarım oluyor bebek kendini çok kasıyor hareketi çok fazla
Aerithma Mommelike evet akıntı çok oluyor. sürekli iç çamaşırı değiştiriyorum bazen günde iki üç kere hatta.