G-10 inşallah son kontrolümde doktor bebeğin beş gün geriden geldiğini iri bir bebek olmadığını suyun iyi olduğunu söyledi çok şükür inşallah Rabbim safi ismiyle şifa verirde hayırlısıyla kucağımıza alırız bir sonraki muayene ye kadar tabi aklım çıkıyor