Gebelik şekeri yüksek çıkıyor 30 haftadayız dikkat etsem de etmesem de açlık öğlen 137 tokluklar 170 180 arası iyice canım sıkılmaya başladı insülinse kullanıyorum nasıl çözüm buldunuz acaba yüksek çıktıkca bişey olcak diye korkuyorum psikolojim gitti nasıl düzene girdi sizin arkadaşlar