Irem9694 ağrıyı ne güzel tarif etmişsiniz çok teşekkürler gerçekten bu ağrıyı benzetme yaparak dahi olsa anlatan görmemiştim. Benmm adetim çok çok ağrılı geçerdi mesela biliyorum o ağrıyı ama ağrı kesicilerle azalacağına inanıyorum ve bu en fazla 2 gün sürüyor kendini zorlamadıkça birşey olmaz diyorlar inşallah o günleri bende çok kolay geçiririm 11 günüm kaldı ölücem heycan ve stresten 🥺