Ysmnerszkrbg üşüme oluyor ama normal üşüme yani titremedim , ayağa kalkışım zordu hemşireler yardımcı oldu sadece karşıya ve yukarıya baktım ağrı vardı yürüdüm bir iki adım oturdum bütün zorluğu benim için ağrıydı
Ayaklarım şişmedi bol su tüketiyorum ve o günde tükettim , dikişlerim için ekstra bi şey yapmadım dokturum çamaşır lastiği gelmesin oraya dedi ona dikkat ettim