Keziban_123 Bende 3 Haziran da sezeryan olucam spiral anesteziyle bende korkuyorum acı hissedermiyim psikolojim iyi olur mu diye inşallah herkesin pozitif doğum hikayesi olur rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏
Irem9694 Kaktuscekirdegi hiç korkma zaten uyuşmazsa onlar müdahale ediyorlar , uyuşup uyuşmadağını anlamak içinde dokunuyorlar yada küçük bi sıkıyorlar hissediyor musun diye soruyorlar
Irem9694 Nur8948 evet insan gerçekçi şeyler duymak istiyor gerçekten , inşallah sizin de çok güzel geçer sizde anlatırsınız başkalarını rahatlatırsınız güzel hikayelerle :)
Irem9694 6hilal_akin1 gün vermek için erken olabilir belki ama doktorunuz bilir tabi isterseniz sorun o zaman söyler ben sormuştum
Irem9694 Lalemmm12 ben asla izleyemem siz iyi cesaretliymişsiniz :) doktorlar asla şunu keseyim bıçak ver diye konuşmaz eğer spinal anestezi ise , telefonumu vermedim
Lalemmm12 Irem9694 bir kere tek izledim 😅 telefonumu inşallah almazlar kendimle getirip foto çekmek isterdim başka kimseyi almıyorlar zaten
Irem9694 Nur8948 Nur8948 baş ağrısı için kahve ve bitter çikolata yedim olmadı , bebiş 10 dk da çıktı bende yarım saat 40 dk arası çıktım , amin inşallah hepimize :)
Firstpreg Irem9694 Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah ☺️ Benim de 10 Haziran’da olacak doğumum spinal anestezi ile. Benim bir korkum yok ama sadece ameliyattan ne kadar süre sonra kahve izni veriliyor onu merak ediyorum.
Lenay223 Irem9694 sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah 🌸 3 Haziran da sabah yedide gelin dedi doktor hemen doğuma alıyorlar mı ve açlığa nasıl dayandiniz doğumdan sonra
6hilal_akin1 Irem9694 36+4 de gideceğim eğer yine tersse belki verir diye düşünüyorum ama soracağım teşekkür ederim 🌸
Irem9694 Lenay223 benimde 7 de çağırdı tahliller yapıldı nstye bağladım damar yolu açıldı 9 gibi aldılar açlık olmuyor serum veriyorlar bol bol :)
Firstpreg Irem9694 Çok teşekkür ederim cevabınız için. 6 saat bir şey yiyip içmek yok denilmişti de bana ☺️
zeynonunannesiiii Irem9694 Bende ilk normal doğum yaptım bunu sezaryen istiyorum ama eşim ve annesi kendini mi kestiriceksin ağrın sızın bitmez ayaklanamazsin gibi saçma şeyler diyip doğum şekline karar verdiler resmen doğum sonrası ayaklanma acısı sızısı ne durumda
Kaktuscekirdegi zeynonunannesiiii ay benim eşimle annesi de bi sezeryan karşıtı anlayamadım sanki kendileri çekecekler hayır normal doğurabilsem zaten doğurcam çocuk ters napayım yani😂