AyEr bi deneyim bakim bilen anlayan varsa gerçi eşimin halasına yazdım Yozgat’ta kadın dogum doktoruda gönder bakim dedi ama rahatsız da etmek istemedim açıkcası ultrasonda iyi çıktı saglıklı dedi doktorum herşeyi normal dedide kan sonucunu merak ettim keşke bizim de anlayacagımız bişeyler yazsa 😁