Hulya00 vakti gelince arıyorlar sağlık ocağından ama benim doktorum 20. Haftadan önce aşı olmama gerek olmadığını söyledi. Hemşire 19. Haftada aramıştı ben de doktorumun önerisini söyledim o da tamam haftaya gelin dedi. Aşı kartı verdi 10 gün sonra ikinci tetanoz aşım için gideceğim.