Hulya00 aynen canım sağlıklı olsunlarda kız erkek fark etmiyor ama anne hissi derler ya benimkide o misali bekarlığımda da sürekli diyordum allah nasip ederde evlenirsem ilk çocuğum erkek olacak hissindeydim sürekli şimdide rüyalarımda ilkte ikiz görmüştüm bir erkek bir kız sonra sadece erkek görmeye başladım belkide bilinç altıdır rabbim eksikliklerini göstermesin sağlıklı şekilde çocuklarımızı kucağımıza bir nefeste almayı nasip etsin 🙏😘