Hulya00 Merhaba canım,hamilelikte 2 doz tetanoz aşısı var sadece doğum yaptıktan sonrası isteğine bağlı.Sağlık ocağına git,orada ebe kan şekerini,tansiyonunu,kilonu falan ölçüyor,sana 20.haftanın içerisinde bir tarih veriyor,aşını yaptırabileceğin onlar aramadıysa bile sen bugünlerde git,kaydını oluştursunlar.