Depend tabii ki. 2 gün hasta bezi giydirdiler hastanede benim de aklıma gelmedi çantadaki depend, hasta bezi çok kötü bir şey kayıyor beli kavramıyor, rahat değil. 2. gün dependi sordum giy tabi dediler o kadar rahatladım ki . Yeter ki bedenini doğru almış ol ki sıkmasın , bedeni doğruysa o sezaryan yerini çok güzel kapatıyor özellikle.