Maybaby Ben depend aldım. Yatışım planlıydı ve toplamda iki saat yattım. Suni sancı verildi, sonda takıldı, açıklık kontrolü yapıldı. O yüzden depend kullanışlı olmadı. Ebe ilk gelişinde yandan yırtmıştı öyle kaldı mecburen. Bir de ben iki gün kullandım, ikinci gün normal ped kullansam bile olurmuş. En azından depend alacaksanız bşle bir paket alın stok yapmayın derim. Ayrıca giyerken zorlanmadım. Bir de tenimin biraz kısmında alerji yaptı ameliyat sonrası 6-7 saat aralıksız yattığım için.
Hasta bezi sanırım bebek bezi gibi cırtlı oluyor. Onu alsam benim için daha kullanışlı olurmuş ama dependi vazgeçilmez görenler de var. Kişiye göre değişiyor gördüğüm kadarıyla