Guzelanne56 devam etmeyin, yarın gelin bakalım vs gibi bir yaklasıö beklerim ben para verdigim doktordan.. öncelikle unutmamasını beklerim bir kere. O tahlilleri istemesi şart. Devlet hastanesi degil ki saglık ocagına bıraksın tahlili. 2 hafta sonra gel diyen bir doktorum vardı en baslarda baktım üst üste 2 kere yaptı. 10. Gün gelicem dedim sonra da degistirdim..