Alpmom__ Guzelanne56 bence değiştirin. Doktor yönlendirme yapar . Şu hafta şu testler yapılacak , gel şuna bakacağız falan diye çok geç kalınmış
yenidenanne34 Guzelanne56 12 haftayi gecmesin diye 2 hafta sonra gel demistir ama saglik ocaginda da yaptirabilirsiniz o testleri. Sonuclarini da 12. Haftada gittiginizde doktorunuza gosterirsiniz
Guzelanne56 yenidenanne34 normalde cagırmadı beni bahsetmedı bıle kontrol hakkıma 9 gün vardı dün konuştuğumuzda ve çağırdığında kntrolum bıtmıs olucak
Guzelanne56 mineoksuz11 ilk gebeligım enfeksiyon sebebi ıle erken doğumla sonuclandıgı ıcın ekstra takıp gerektıren bor hastayım malesef başka doktora devam edeceğim
Guzelanne56 Damlaozzz gerçekten oyle parça parça yaptırmak yerine tek bır yerde yaptırmak daha iyi o yüzden doktor degıstırdım umarım bunla çok güzel ılerlerız
Guzelanne56 Meryykb01 malesef bızım ordakı doktor yazacak dedi ona göre alınacak bazı testler burada yapılmıyor dedı