arkadaşlar ben dırekt konuşmayı atayım dün kontrolüm vardı doktor kan testınden bahsetmedi ben bugün mesaj attım bu şekilde konuşma geçti aramızda. Ben sormasasam kan tahlılı yapmayacak ve neden 2 hafta sonra ben bı daha kontrole para vereceğim dün 8 haftalık hamıleydım 1 ay sonra gel dedi ve 12 hafta olacak zaten idrar tahlıllerı falan 12 den önce yapılacak bısey sonra mesaj atınca 2 hafta sonra gel dedi söylemesem yapılmayacak mesela bana dıyebılırdı 10 gün ıcınde gel diye neden kontrol sürem bitince gideceğim 2200+160 otopark parası bızde onsanız yanı
