Ebaki Adetime 3 gün vardı gebelik cizgim kıpkırmızıydı hamile oldugumu düşünmemistim aslında ama duştan sonra gögüslerimde aşırı agrı sertlesme oluyordu kasıgımda batmalar vardı annem hamile kalıyorsundur dedi test yaptım 3gün sonra hastanede kan verdim 1750 küsürlerdeydi karında zaten yoktu kese ama vajinalden baktıgında doktor orada da yoktu sadece rahim duvarımda kalınlasma vardı bebek olusucak ama nerede dedi üni hastanesine hemen sevk yazdı 4 5 gün yattım her gün iki kere ultrason ve kanlara bakıldı bebek olusmaya baslıyordu ama sol tüpümde hemen kürtaja alınmstım