Hatice5855 5 mayıs
Beta takibi yaptım ama farklı hastanelerde yaptım son gittiğim doktor anlam veremedi dış gebelik olabilir dedi psikolojimi alt üst etti. 2 defa kan verdim orda yüzde 55 artış vardı ama yine de hala riskli buluyor takip edelim diyor. İnşallah sen gittiğinde direkt bebeğini görürsün ben 1 haftada çöktüm resmen bu karmaşa yüzünden