Ebaki Kızlar değerim 4609 doktor keseyi göremedi dış gebelik olabilir dedi başına gelen var mı pazartesi ilk değer 1132 idi
Mucizelerim56 Ebaki benim değerim 214 Dü ve 5 haftalık Ken alttan muayeneyle kese görüldü ve 2 3 haftalık daha yeni demişti doktorum bence hemen ondan şüphe edilmemeli
minnosbirkiz Ebaki artış gayet güzel görünüyor, keseyi karından mı görmeye çalıştı, vajinal baksaydı keşke
FatmaB_ Ebaki benim değerim 7000 di beni de dış gebelik olabilir diye korkuttu doktor ama 1 hafta sonra alttan keseyi gördük. İçinizi ferah tutun karından görünmesi için daha minicik bebişiniz🥰
Ebaki minnosbirkiz karından baktı evet ama bazen bnm cihazım gostermiyo dedi başka ultrason a gonderdi sıra bekliyorum şimdi
Ebaki minnosbirkiz görünmedi diğerinde de idrara sıkışmam gerekiyo Muş tekrar gittiğimde kimse yoktu orda bnde eve gidiyorum hayırlısı artık bı kaç gün e yine giderim
Ebaki Hatice5855 henüz doktora gidemedim daha devlet hastanesi ayın 16 sından sonra randevu veriyo alamıyorum ama bnde bir sıkıntı yok yani belirtilerim başladı mide bulantısı uyku var bnde Allah a emanet ettim kndimi yavrumu Rabbim en iysini bilir
Hatice5855 Ebaki benım de ufak tefek belirtiler var a. Ama beta yüksek olunca doktor şüphelendi. İnşalah degildir