Eceninanne Dilarac bende kızımda eksi oğlumda tatlı .3. Gebelıgım eksi ıstyr canim ama tatlı da anlayamadım kızmı erkekmi
Zeyna_12 Minikuzucuk hamileliğim başlarında doktorum büyük ihtimalle erkek bebek bu dedi 12.hafta da yani ama bn hergün bir tüm limon 🍋 yedim görenler nasıl erkek bu diyordu sonuç bebeğim 20. Hafta da kesin olarak kız çıktı 🫶🤍
Nurbozdag08 Zeyna_12 bana da 12 de erkek dedi bakalım daha 14 deyim 6 hafta sonra renklide kız çıkar belki diye bekliyorum😂😂
Mavilik Minikuzucuk ilk 3 ay tek aşerdiğim ekşi oldu tatlıdan nefret ettim , 4. Aydan itibaren ekşiden nefret edip tatlıya döndüm kızım oluyor 😁
Mugey İkiz erkek bebeklere hamileyim portakalla başladım erikle devam ediyorum. Ekşi ve tuzlu şeylere bayılıyorum 😂
Sparkle2 Minikuzucuk bende normalde tatlıya düşkünümdür ilk gebeliğimde de hiç yemediğim kadar tatlı yedim kızım oldu şimdi tekrar gebeyim tatlı asla canım istemiyor aklımdan bile geçmiyor daha çok yemek tarzı şeyler ekşi tuzlu ama doktor kız dedi netleşecek bu hafta
AysenurSarenur Minikuzucuk kızımda sürekli erik çağla yedim hatta lahmacun çiğ köfte aserdim şuanda aynı şekildeyim aynı şeyleri yiyorum canım tatlı çekmiyo ama cinsiyetini henüz öğrenmedik galiba bugün öğrencez erkek hissediyorum 😁 bence aşermenin cinsiyetle ilgisi yok 😄
Mem myavocado ay bana da tam tersini dediler tatlı ye diye yoksa kızdır sanırım herkeste farklılık gösteriyor
Neslismom Dilarac bende aynı ilk oğlumda full ekşii herşey bol bol limonlu ikinci ful tatlı ve zeytin bunda. Hiçbişey yok tatlı yiyince midem bulanıyor turşu daha çok seviyorum bakalım ne çikacak 7 haftalığız
06Canan Minikuzucuk kızımda bişey yiyememiştim bulantıdan süt ve pop kekle öğünlerimi geçiriyordum oğluşuma hamileyim ilk canım karpuz ve turşu istemişti
Cileklipizza myavocado evet ya tas a su koydum dondurdum ezdim şeker katıp yedim çok saçma ama dondurma varken bile buz çekmesi 😅
Bebisveannesiii Minikuzucuk İlk gebeliğimde sürekli bol limonlu salata vs yemek istiyordum , tatlı hiç çekmedi canım uzun süre. Oğlum oldu. Şimdi 6+3 üm tekrar gebeyim, benzer belirtileri yaşıyorum sonuç ne olur bilemiyorum 😇🩷💙
Fundaaaaa Minikuzucuk iki oğlum var ikisinde de tv karşısın da elimde bir kavanoz turşu vardı her akşam herşeyi yedim ama turşu ve limonun yeri hep ayrıydı 😂 3. Süpriz yumurta geliyor ve aklınıza gelebilecek herşeyden tiksindim sadece bol tuzlu patates türevlerini ve tuzlu süt mısır ile yaşamıma devam ediyorum 10. Haftaya gireceğiz merakla cinsiyetini öğrenmeyi bekliyorum 😂
myavocado Fundaaaaa tiksinme genelde kıza yoruluyor, hep kız bebek anneleri mutfağa giremedim su bile içemiyorum diyor ama 🤷 hayırlısı olsun öncelikle tabi ki 😊
Fundaaaaa Abbasova_gunay ananas çok fazla tüketmemeye çalışın hamileliğin başındaysanız doğumu tetikleyen bir meyveydi yanlış hatırlamıyorsam 🙈