Hande4545 sngl3875 ay benimde benimde adet gibi bi ağrım oluyor ama adetken bile ağrı çekmem ben sonra geçiyor testten çok yoruldum umutlanıp negatif görmekten de o yüzden bıraktım
Hande4545 Durunun_kardesi gönlündeki olsun İnsallah Allah herkese beklediğini nasip etsin doğru zamanda