sngl3875 Fatmanur12345 16 si yumurtlamaydi değerlendirdik 20 sinde kahverengi kırmızı karışık afedersiniz peceteye gelen 4 gün süren bir lekelenmem oldu 25 inde de korunmasiz oldu geç döllenme olabilir mi diye düşünüyorum bugün 2. Günüm gelen yok henüz
Fatmanur12345 sngl3875 geç döllenme olabilir ben bugün sorarım sonucumu almaya gidince geç döllenme varsa ne kadar sonra yine test yapabiliriz diye
Hande4545 sngl3875 benim de aynıııı test yapmaya korkuyorum ara ara adet ağrısı gibi bir ağrım var sonra geçiyor Üç gün gecikti
Hande4545 sngl3875 ben bi hafta geçmeden testte kanda vermek istemiyorum mevsimsel belki etkilendi diye bekleyince olmuyor beklememeye çalışıyorum 🫤🤷🏻♀️ sen ❤️
sngl3875 Hande4545 ben test yapıp negatif görmekten yoruldugum için yapmcm bnde dediğin gibi adet olacak gibi bir ağrı oluyor ve geçiyor beyaz bir akıntı var hayirlsii herşeyin
Hande4545 Fatmanur12345 Arada sanki afet olacakmışım gibi bi ağrı ama geçiyor beş on dk ya üç gün oldu böyle sivilce vs yok belirti Bide inanılmaz baş ağrım var benim de
sngl3875 Fatmanur12345 çok geçmiş olsun neyi var Rabbim şifa versin inşallah sağlık ocağında mi verdin kanı hastanede mi
Hande4545 sngl3875 ay benimde benimde adet gibi bi ağrım oluyor ama adetken bile ağrı çekmem ben sonra geçiyor testten çok yoruldum umutlanıp negatif görmekten de o yüzden bıraktım