sngl3875 @Fatmanur12345 @Hande4545 negatif cıktı hemsire arkdasım var sordum 3 gün erken 1 hafta beklemen gerekiyor dedi yoruldum yani negatif görmekten
Hande4545 sngl3875 aaaa ama dedim on gün beklemek gerek çok negatifler pozitife dönüyor valla hala yapmadım 😵💫
Hande4545 sngl3875 benim bugün regl günüm ne yazık ki ben bu ay elendim ins sen çift çizgiyi görürsün 🙏🏻