Ecem95 birmeleginannesi_ Unibaby ve omo hipoalerjenik baby aldım ( ebebekten.) 13 aylık bebeğim hala ikisni alıyorum yumuşatıcı asla önerilmiyor hele yenidoğanın eşyalarına yasak ciğerlerine zarar verdiği için Ben hala hiç yumuşatıcı kullandım bebeğime
birmeleginannesi_ Ecem95 baby me aldın mı hiç canım deterjanda e bebekten orası da çünkü doğal içerikli ürünler yapmaya gayret ediyo
Zynp12 birmeleginannesi_ mühendisin oğlu sayfasına baktım içeriği temiz görünüyordu. Sizde o sayfaya bakarak karar verebilirsin.
birmeleginannesi_ Zynp12 bende baktım ama uni babyi önermemis ama yıllar önce yapılan bı inceleme bence firma içeriğini değiştirmiş olmalı bu zamana kadar
birmeleginannesi_ Arenbade mühendisoglu incelemiş onaylamamis ama tarihine bakıyorum kaç sene oncd bencede içeriği değişmiş olabilir yani
Arenbade birmeleginannesi_ ya her bebeğe zarar vericek diye bişi yok sen bilirsin yinede ama ona bakılırsa eskiden bunlar mı vardı sabunla yıkarlardı kıyafetleri bebeği falan😂
Ecem95 birmeleginannesi_ Granül almıstım bir kere kokusu pudra gibiydi çok hoştu ama bir daha almadım omo ya da uni baby kullandım hep.
birmeleginannesi_ Arenbade eskiye gerek bile yok çevremde arkadaşlar var normal kendi tursilleriyle atiyomus çocuğun kıyafetlerini 6 aylık çocuk hiç farklı tursil almamış hiç bı sıkıntı da yok biz çok pinpirikliyiz galiba bu konuda 😂
birmeleginannesi_ Zynp12 benimde var zaten.. ya adam yıllar önce incelemiş zaten illaki değişmiştir içeriği
SrpYlmz birmeleginannesi_ siveno aldım kullandım da yıkadım kıyafetlerini en temiz içerikli zaten siveno , ecowell , incia . Yumuşatıcı kullanmıyorum
Ecem95 birmeleginannesi_ Ben ilk kıyafetlerini onunla yıkamıstım bitirene kadar memnundum granülden kokusuna bayılmıştım ama sonradan sıvı deterjana geçtim baby me sıvı bir kere kullandım hic beğenmedım
birmeleginannesi_ Ecem95 baby me nin sıvı deterjanınin kokusu güzel diyolar pudraya benziyomus öyle degl mi
birmeleginannesi_ Okyanusolmak ilk kez duydum.. evet kendinden yumuşatıcılı markalar oluyo o tarz demek istedim
iremaskin birmeleginannesi_ ben ebebegin kendi markasini tercih ettim sivi deterjanini. icerigi en temizlerden biride oydu fiyat olarakta gayet iyi. Cokta guzel yikadi kiyafetlerde hic koku yok 😊 ben yumusatici yada kokulu deterjan kullanilmasini dogru bulmuyorum o yuzden tercih etmistim oneririm 👍🏼
birmeleginannesi_ iremaskin baby me yi mi diyosun canim bnde onda karar kıldım pudralı kokusu olduğunu soyledilrr gül esansı olduğu için güzelmiş nasıl sizce de kendi organik kokusu
12_annee birmeleginannesi_ roxy sabun tozu en sağlıksı bence sıvı bebek dereryanları parfümü oluyor bebekler için parfumsuz olması gerekiyor benim tercihim