birmeleginannesi_ Okyanusolmak ilk kez duydum.. evet kendinden yumuşatıcılı markalar oluyo o tarz demek istedim
birmeleginannesi_ iremaskin baby me yi mi diyosun canim bnde onda karar kıldım pudralı kokusu olduğunu soyledilrr gül esansı olduğu için güzelmiş nasıl sizce de kendi organik kokusu
iremaskin birmeleginannesi_ evet evet baby me . 5 lt olani almistim ben ugrasmiyim bi daha diye 0+ ay yaziyor ustunde kokusu gelmedi bana hic kurutucuyada attim belki ondanda gitmis olabilir tertemizde yikadi beyaz badileri falan 👍🏼
birmeleginannesi_ SmyEsciv ilk etapta toz kullanmayım bir kaç ay geçsin bu şekilde dedim toz arinmiyo falan yazılmış çoğu yerde ama bilemiyorum
minikmucizeemaak birmeleginannesi_ İlk başlarda uni baby kullandım. Deterjan ve yumuşatıcı, şimdi bi dalini deneyeyim dedim kokusu harika. Dalinle devam ediyorum, hem deterjan hem yumuşatıcı.
birmeleginannesi_ minikmucizeemaak bende ilk dönemlerinde hassas olduğu için baby me sonrasinda Dalin falan düşünüyorum bakalım😍
birmeleginannesi_ iremaskin bende öyle direk 5 litresini almayı düşünüyorum canım deterjanı direk koklar misin peki kokuyo mu fiye bende bu hafta alicsm çünkü artık emin olmak istiyorum 🥹