Bende kapaliyim. Oğlumda çok aramistim bileklerime kadar uzun iç göstermeyen lohusa geceliği. Ama bulamamistim. Ya boyu kısa yada iç gosteriyordu. Sonucta yürümek gerekiyor odada yurumeye izin vermemislerdi. Kücük oldugh icin insanin basi donuyor 5 adimda donmek gerekiyor 😄 bende bir sinirle gördügim ilk çamaşircidan düz renk robali anne geceliklerine benzer bişey almistim 🤭 devamli damaryolu actilar kan verdiler bana derken kan oldu tabii iyiki onu almisim simdi kizimda yine onu giyicem. Üzerinede bilekte sabahlik giymiştim. Ayrica iki tanede lahusa pijamasi almistim.