Tutaste_ kuzum bana sorarsan iki takım pamuklu pijama takımı al önü düğmeli aldım ben emzirmek için 1,5 ay oldu doğum yapalı hastanede hep onları giydim aşırı rahattı gelip giderken hava da soğuktu üzerime hırka giydim ama kanama için zaten depend veya hasta bezi ilk günler şart. Ben ikinci sezaryenimi oldum ona rağmen ilk günler kanama fazla oluyor💕