Anneoluyorumm00 Maviss718 canım yanına bir uzun hırka falan al mevsimine göre odada pijamayla olursun birisi geldi mi gidip hırka üstüne giyersin
Anneoluyorumm00 seddackr yaa dikkat edersen pek bişey olmuyor ben ilk doğumumda depend kullandım hiç bişey olmadı
OnurBurcu93 Maviss718 benim doğumum kış dönemiydi uzun kollu ve pantolonlu önden düğmeli pijama almıştım yanıma iki tane beyaz tercih etmedim koyu mor ve kırmızı ton almıştım trendyoldan bakabilirsiniz rahat oluyor lohusa modelleri genelde dantelli falan ben o tarz sevmiyorum ladymina marka falan var fiyatları 400 civarlar sezeryan olacaksanız zaten ilk etapta kendinizi biraz sıcak tutmanız gerekiyor aklınızda olsun
Babymom07 Maviss718 ben daha yeni aldım Trendyol collective sayfasından 3 lü takım üstünde uzun kollu trikosu var altı kısa kollu ama uzun çok beğendim sizde bakabilirsiniz fiyatı da 370 normal hamile geceliklerine göre fiyatı uygun ❤️ bu arada bende kapalıyım
Eminebil Maviss718 Canım Lohusa sepetinden alacağım ben de. Beyaz mavi pembe renklerde uzun kollu harika sabahlikli gecelikler var 🌸 Güzel bir takım mutlaka al
Biranne_64 Maviss718 ben normal pijama takımı alıcam uzun kollu büyük bedenlerden artı uzun elbise gecelik tarzı bişey giyicem çünkü daha rahat oluyo üstüme ince hırka yada sabahlık giyicem sana tavsiye olsur belki🥰
Ozlembi Tutaste_ ben doğumdan cıkımca elbise gibi aldım düğmeli trendyoldan emzirmek giymek kolay olsun diye pijamayıda Bahçeşehir pazarından aldı kayınvalidem
Hlimee Maviss718 canım ben de kapalıyım normal altı üstü takımı aldım pijama takımı üzerine de bir yelek geçireceğim basımı da bir eşarpla kapatacağım
Esim Ea_aylms6 bende bunun bej rengini almıştım 540a düşmüştü, kumaşı güzel beğendim bende tesettürlüyüm şal tülbent önü kapanır diye düşünüyorum bir de bu sayfadan gecelikli aldım o da 490a düşmüştü
Ea_aylms6 Esim önü kapanmazsa iğnelerim bir kısmı artık😂 bende 530’a düştü aldım 2 gün oldu hala kargoya verilmedi 😂
mavisiyahask bende tesettürlüyüm, trendyolda emose giyim var ordan uzun gecelik aldım sabahlıklı , bir de normal pijama takımı aldım fiyatlarda uygundu malı da çok güzel emzirmeye de uygun tavsiye ederim
azracan20 Tutaste_ kuzum bana sorarsan iki takım pamuklu pijama takımı al önü düğmeli aldım ben emzirmek için 1,5 ay oldu doğum yapalı hastanede hep onları giydim aşırı rahattı gelip giderken hava da soğuktu üzerime hırka giydim ama kanama için zaten depend veya hasta bezi ilk günler şart. Ben ikinci sezaryenimi oldum ona rağmen ilk günler kanama fazla oluyor💕
Tutaste_ azracan20 aynen oyle teşekkür ederim oyle yapicam büyük ihtimalle 😀 allah analı babalı büyütsün 💕