Esinbora Haticeburak06 valla yarın da dogurmazsam başka doğurmam yani 😂😂😂ayım günüm doldu bekliyorum işte yarın gideceğim su iyice bittiyse alınacağım doğuma inşallah bana dua edin valla
Haticeburak06 Esinbora ha anladım kuzum.inşallah alırlar çünkü suyuda azmış o panikle devam etmek zordur yani🥹🩷
Gulsumkarabay Aleyna_01 aynı durumdan muzdaripim 12den sonra 39 haftalık oluyorum ne gelen var ne giden🥺 nst de sanci çıkıyor ama açılma yok 🥲 doğumu devlette mi yapacaksınız acaba 40 hafta dolunca suni mi deniyorlar önce
Aleyna_01 Gulsumkarabay normalde 40 dan sonra suni veriliyor normal doğum yapabilirsen çatına göre özelde düşünüyordum kontrolleri orda yaptırıyordum ondan sonra devlette takip ettim devlettede yapmayı düşünüyorum
Niiisss 39+1 deyiz şuan 3-4 saattir 20 dk bir hafif hafif düzenli sancilar geliyor doğum başlangıcı olabilir mi sizce
Gulsumkarabay Aleyna_01 peki suni sancıyı kabul etmeme şansımız var mı direkt sezeryan istesek oluyor mu devlette bilgin var mı
_Rojbin_ Aleyna_01 malesef bende ayniyim ya 39+3 olduk halen tık yok bel ağrısı çekiyorum yürüyüş her türlü yolu deniyorum ama boş gelmeye niyetleri yok dünyaya rahatlari yerinde demek 😅
Aleyna_01 _Rojbin_ ahahahha aynen öyle ben gidip saatlerce egzersiz yapıp nefes nefese kalıyorum 2 dkk oturiym diyorum kasılma olurmu diye takip ediyim diyorum ama benim kız içeriden tekme atıyor dalga geçer gibi 😅
Egemmmmm Ay gördükçe nasıl olacak diyorum 2.cocuk 37+4dryiz bayramın 1.gunu günüm bitiyor ama nstde sancı çıkmıyor doktor da bayramda burda yokmuş ondan önce doğumu başlatıp alırız dedi. Normal olsun diye ne yapayım bilmiyorum
Aleyna_01 Egemmmmm dediğimi yap yaptığımı yapma ama bünye farklı olabilir dene yinede ben habire umutlanıp yapıyorum ama boşuna 😅
_Rojbin_ Aleyna_01 lavaboyu tutup çömelip kalk faydası baya oluyo son ayda acilmalar için belki sizede yararı olur 🤲🏻
Aleyna_01 _Rojbin_ çömelme haraketinden tut eğilerek yer siliyorum ördek yürüyüşü yapıyorum ayrı şekilde squat da yapıyorum ama yok ne açılma ne bişi gelmiyor
Aleyna_01 Gulsumkarabay suni vereceklerini sanmıyorum bana çünkü kendi sancım olduğu halde açılmam olmuyor sezeryan ister diye kontrolede gitmeye çekinmiyor değilim 😅