Zekiye_az
Bende 38+3üm doktorum ağrın sancın olmazsa 40ı görelim suni sancı veririz dedi ama düşünüyorum da asandı yok su yok açılma yok hadi sana sancı ay açılmadı kesi atalım yada olmadı sezaryene alalım derlerse ne olacak korkum var. Belki erken henüz ama suni sancıyı açılmam olmadan suyum gelmeden kabul etmemeyi düşünüyorum 42ye kadar yolu var nasıl olsa. Bu arada normal olmasını çok istiyorum. Ama boşuna suni sancı çekip sonra sezaryen olanı çok duydum