Benimde kızımın suyu azalmış kendi doktorum beni doğum için başka hastaneye sevk etti ilgilenilmeden geri eve yolladılar çocuğumun suyu çok azalmış suyum sızıntı şeklinde akıyordu kendi doktorum alamadı beni çocuk doktoru izinde olduğu için sevk etti ettiği hastane umursamadı hiç beni 38 haftalık kızım sisteme 1 hafta geç yazmışlar sistem dolmadan dogurtamiyorlar yoruldum artık kasılmalar belden sancı bilmiyorum ne zaman doguracagim 😵💫