Kbractn Benim kızım da 40+3 te sezeryanla alındı ☺️ bekledik normal olsun diye ama gelmeye niyeti yoktu 😂 şimdi 24 günlüğüz ❣️🙏 Allah sağ Salim kavuştursun inşallah 🙏
btytgy Aleyna_01 aa bana da dr muayne yaptı açılma olması icin uyarı verdi ondan sonra sancılarım arttı biraz nişanım da geldi ama hala bebek yok bekliyorum. Dr bu hafta gelmesi lazım artık diyor yoksa riskli olcak
Zeynooooooo Aleyna_01 bende öyleydim daha sonra ağrım birazcık artmaya başladı doktor kontrol etdi 4sm açıklık var dedi ama sancı bebeye iyi gelmediği için beni doğumhaneye alıb kendileri suyumu patlatıb doğumu başlatdılar inşallah her şey sizin için bebek için iyi olur
Aleyna_01 BerivanLina sancılarım çok açılmam yok hiç bir şekilde hastaneye yatış istiyorlar ondanda sezeryan diyorlar ben sezeryan istemiyorum zaten bu hafta alıyorlar sezeryan en azından son çare açılma olması için çabalıyorum uyku düzenim rahatım çok kötü artık
BerivanLina Aleyna_01 canim benim ya kendini cok yormussun ama sen. Umarim istedigin gibi normal dogum yapar bebegini saglikli bi sekilde kucagina alirsin
Aleyna_01 Bel ağrısı ve Kuyruk sokumum da bazen 7 saniye bazen 40 saniye kesintili sızlama oluyor bebiş kendini 10 sn ile 30 sn arası kasıyor ama çok düzensiz sancı nasıl başlar sizce