btytgy hissetmiyordum hastaneye gitmeden 1 saat önce belime bıçak saplandı eşimi aradım oda acile götürdü gitmicektim ama annemin ısrarı ile gittim sancı anında doktor bana bakıyordu ben doktora oda şaşırdı açılman nasıl olmaz senin nasıl durabiliyorsun diye hissetmiyorum dedim yatış vericekti evim yakın dedim çıktım 15 dkkya düşünce gel ama dedi sancıyı hissetmiyorum ki gidiyim 😅