Tumayy bizde bugün 40+1 olduk ne ağrım ne açılmam var bebek daha kanala girmemiş cuma günü yatışımı verecek doktor önce suni sancı deneriz ama bebek kanalda değil çokta zorlamayız dedi bu kadar beklemişken sezeryan olmak istemiyorum ama suni sancı alıp doğuramamakta beni çok korkutuyor