Ebruyi Anneadayi45 kuzum ben pazartesi gittim beta bakıldı birde bugun gittim doktora yine beta bakıldı sımdı cumartesıye tekrar randevu oluşturdu tekrar bakacaklar betama kese falan yenı oldugu ıcın gozukmezmıs
Kubratntklu Anneadayi45 ya ne alakası varmış ben adet günü 150 ile öğrendim iki gün sonra 480 olmuştu doktor artık beta verme haftaya gel kesene bakalım demişti erken öğrenmek önemli değil artış önemli
Anneadayi45 bestebern cuma günü kan vermeye çağırdı doktor sonuca göre de diğer haftaiçi kadın doğuma gidicem
bestebern Anneadayi45 114 el başlamıştı 2 gün sonra bugün yani 204 çıktı iyi bir artmış mı bilmiyorum
Darkgod bestebern güzel zaten en az yüzde 60 artıs beklıypr doktorlar cumartesi tekrar kan ver eğer 400 üstu ise güzel